"Mi a közös a hamburgerrendelésben és a digitális pénzügyekben? - szolgáltatástervezés a kulisszák mögött"
Most ebben a pillanatban is egy gondosan megtervezett rendszer részei vagytok.
Például amikor az imént rendeltél egy hamburgert egy appon keresztül, vagy épp
átküldtél egy ezrest a haverodnak a mobilbankodon talán észre sem vetted, hogy
mindkét tevékenység ugyanazon az elven alapszik – szolgáltatástervezés.
Az út, amin keresztül ezek a szolgáltatások eljutottak hozzád, és amit neked kellett
megtenned azért, hogy igénybe vehesd őket– ezek mind tudatos tervezés
eredményei.
Egy sor fejlesztő, designer, és üzleti döntéshozó dugja össze épp most is a fejét,
azért, hogy az alkalmazásaid ne csak úgy működjenek, hanem jó legyen őket
használni, sőt mi több értelmes, hasznos, és élményszerű!
Lépj be a kulisszák mögé és tudd meg hogyan formálhatod te is a jövő épített világát
– lehet, hogy legközelebb már te tervezed azt, amit ma még csak használsz!
11:00-11:45
I. előadó
pénzügy
Alagsor

Ismerd meg az előadót:
Wilson Luca Edit
Service Design Szakértő
OTP Bank
Szolgáltatástervezőként, azaz service designerként dolgozom az OTP Banknál, ahol
évek óta azon dolgozom, hogy a pénzügyi szolgáltatásaink érthetőek,
élményszerűek, és emberközpontúak legyenek.
Részt vettem mobilbanki fejlesztésekben, ügyfélélmény javító projektekben, és
rendszeresen tartok tréningeket, továbbképzéseket a témában.
Hiszek abban, hogy a jó szolgáltatás szinte láthatatlan – egyszerűen csak működik,
kényelmes, logikus, és válaszol az igényeidre. Neked szól.