Meg kellene szólalni – de hogyan?
“150 év telefonálás után rájöttünk, hogy valójában csak nagyon gyorsan szeretnénk levelezni.” – ismeretlen internetes szerző.
Manapság az online világ adottságainak köszönhetően megváltozott a kommunikáció: többet kapcsolódunk írásban, és bizony, néha frászt kapunk, ha váratlanul csörög a telefon. Ha szeretnél magabiztosan köszönni a következő beszélgetés elején, gyere és sajátíts el néhány egyszerű kommunikációs alapelvet, melyek a gyakorlatban is segíteni fognak – legyen szó telefonos pizzarendelésről vagy állásinterjúról!
11:30-12:10
IE007
Humán
BME I
Ismerd meg az előadót:
Laky Szilvia
Laky Szilvia, Képességfejlesztési vezető, Coca-Cola HBC Magyarország
A tanári diploma megszerzése és némi call centeres tapasztalat után Vevőszolgálat vezetőként csatlakoztam a Coca-Cola HBC Magyarország csapatához 10 évvel ezelőtt. Több pozícióban és funkcióban is megfordultam az elmúlt években tovább építve az üzlettel és az iparágunkkal kapcsolatos tudásomat. Ma már az értékesítési és vezetői tapasztalatomat és eredeti tanulmányi célomat összefésülve Képességfejlesztési vezetőként azon dolgozom, hogy segítsek a kollégáimnak kihozni magukból a legtöbbet. Munkakörömön túl a vállalatunkon belül, az #énjövőm programban és az egyetemi Alma Mater közösségben is mentorként tevékenykedem, a fiatalok pályaválasztását és karrierépítését támogatva.