top of page

A tanulási motiváció a kötöttségek és az autonómia között

Motiváció híján a diákok eredményei, a tanárok élményei és az egész oktatás sikere veszélybe kerül. Diák és tanár közös érdeke, hogy a megfelelő motivációt megtaláljuk és megőrizzük. Ez az interaktív előadás az ehhez kapcsolódó dilemmákat járja körül. A középiskolai tehetséggondozással foglalkozó Milestone Intézet szervezésében.

9:30-10:10

Dudich Endre

Tanári program

ELTE - Déli

Ismerd meg az előadót:

Kelenhegyi Andor, Dúcz Erzsébet, Szép Eszter

Kelenhegyi Andor:

Kelenhegyi Andor vagyok, végzettségem szerint vallástörténész, de amatőr műkedvelőként a matematikától a tudományfilozófián át a kongitív tudományig mindenféle téma érdekel. Közel húsz éve foglalkozom oktatással egyetemi és középiskolai szinten. Hiszek a diákok saját kérdéseire építő, saját felfedezéseire épülő tanulásban és az oktatás társdalomformáló erejében

Dúcz Erzsébet:

Dúcz Erzsébet vagyok, végzettségem szerint angol irodalom szakos bölcsész és pedagógus. Az elmúlt tíz évben különféle oktatási közegekben dolgoztam, tapasztalatot szereztem formális és a nem-formális módszerek területén egyaránt. Gyermekkorom óta része az életemnek az ének és a tánc. A művészetek személyiségformáló erejét művészetterápiás csoportfolyamatok keretében igyekszem átadni. A pedagógiai munkám során nagyon fontosnak tartom a diákok aktív felelősségvállalását, és a lexikális tudáson túlmutató készségek fejlesztését

Szép Eszter:

Szép Eszter vagyok, szeretek tanítani és közben tanulni, ezt a két tevékenységet alsós korom óta űzöm. Plüssállatokat, felsősöket, középiskolásokat, egyetemistákat, és felnőteket tanítva egyre inkább megerősödött bennem, hogy mekkora szerepe van az oktatásban a határátlépéseknek. Arra törekszem, hogy az oktatás és a tanulás során összekapcsoljuk az elméletet és a gyarorlatot. Szeretem az elméleti (bölcsészet-és társadalomtudományi) megközelítéseket gyakorlatba fordítani, és szeretek gyakorlati projektekkel kérdezni és reflektálni. Szeretem a diákokat kísérni és arra bátorítani, hogy új szempontokból nézzenek rá ismert elemekre.

bottom of page