top of page

Kapunyitási pánik – avagy mindent is akarok, de hogyan döntsek jól?

Nem készültem kommunikációs szakembernek. Hogy őszinte legyek egészen addig nem is
igazán tudtam, hogy mit jelent a PR, amíg az első munkahelyemen valódi tapasztalatokat
nem szereztem. Azelőtt csak annyit tudtam, hogy maradandót akarok alkotni. Tele voltam
hatalmas motivációkkal, tinédzser álmokkal és egy jó adag fals percepcióval a felnőtt életről,
amit jórészt hollywoodi filmekből kölcsönöztem. Az érettségivel a kezemben rá kellett
jönnöm, hogy a valóság ennél azért földhözragadtabb, de semmiképp sem unalmas! A
felnőttkor küszöbén sok döntést meg kell hoznod, és vannak olyanok is, amelyek hosszú
távra szólnak. A karrier döntéseid is ilyenek. De jó hír, hogy nem vagy egyedül a kapunyitási
pánikban.

12:30-13:10

IE007

Gazdaság

BME I

Ismerd meg az előadót:

Karsai Dóra

Egy nagyon rövid kitérőtől eltekintve mindig is a kommunikációs szakmában dolgoztam. Az
elmúlt tíz évben megfordultam a szépségiparban, hosszú időt töltöttem el egy PR
ügynökségnél, ahol számtalan iparágba beleláttam a bankszektortól a söriparon át a
lakberendezésig, 2019 óta pedig a világ legnépszerűbb üdítőitalának gyártója a
munkáltatóm. És hogy mivel foglalkozik egy vállalati PR-os? Leginkább is sokat kutat,
kérdez, összefüggéseket keres, narratívákat alkot, ír és szervez. Mások helyett is óvatos és
igyekszik elkerülni a krízishelyzeteket. Persze van a munkakörnek egy csillogóbb oldala is –
rendezvényeken veszünk részt, kapcsolatot tartunk újságírókkal és néha influenszerekkel,
díjakat veszünk át, forgatunk. Nincs két egyforma nap.

bottom of page