Kik azok a Változatlan Változtatók? - Turizmus és marketing szokatlanul jobban
A turizmus számos változást él át, de vajon változik-e a szakmai szereplők és a látogatók hozzáállása és viszonya? Rajtunk is múlik, mit értünk meg a trendekből, milyen marketing-kommunikációt használunk, hogyan mutatjuk be kultúránkat, hogyan éljük meg utazásainkat. Talán nem is baj, ha a legnagyobb üdítős cégek megoldásait alkalmazzuk.
12:30-13:10
QBF13
Humán
BME Q
Ismerd meg az előadót:
Dr. Bódis Gábor
Bódis Gábor vagyok, turisztikai szakember, a Budapesti Metropolitan Egyetem egyetemi adjunktusa és a Hungary NEXT ország-márka-műhely alapítója és vezetője. Emellett influenszer és márkaépítő. Pályafutásom során számos meghatározó pozícióban dolgoztam, például a Budapesti Turisztikai Hivatal marketing és kommunikációs igazgatójaként, valamint a Budapesti Közlekedési Központ ügyfél-kommunikációs vezetőjeként. Kutatási területeim közé tartozik a turizmusfejlesztés, a márkaépítés és a kreatív ipar. Számos publikáció és tanulmány szerzője vagyok, és aktívan részt veszek a hazai turisztikai és kulturális életben.