A tanulási motiváció a kötöttségek és az autonómia között
A motivációt újra és újra fel kell fedeznünk, nincs egyetlen bevált recept. Interaktív workshopunkon közös problémákat fogalmazunk meg, majd megoldásokat, több helyzetben felhasználható jó gyakorlatokat vizsgálunk. A középiskolai tehetséggondozással foglalkozó Milestone Intézet szervezésében.
10:30-11:10
Dudich Endre
Tanári program
ELTE - Déli
Ismerd meg az előadót:
Dúcz Erzsébet
Dúcz Erzsébet vagyok, végzettségem szerint angol irodalom szakos bölcsész és pedagógus. Az elmúlt tíz évben különféle oktatási közegekben dolgoztam, tapasztalatot szereztem formális és a nem-formális módszerek területén egyaránt. Gyermekkorom óta része az életemnek az ének és a tánc. A művészetek személyiségformáló erejét művészetterápiás csoportfolyamatok keretében igyekszem átadni. A pedagógiai munkám során nagyon fontosnak tartom a diákok aktív felelősségvállalását, és a lexikális tudáson túlmutató készségek fejlesztését.